fredag 23 november 2012

Nya gardiner

Så hände det. Jag bara kunde inte motstå. Fick e-post från Jotex igår. Jag har länge haft som princip att radera all reklam som kommer från olika nätbutiker men idag gick det inte. Mitt finger ryckte till och plötsligt fann jag mig själv inne i butiken med tindrande ögon.

Ifjol tokshoppade jag julgardiner till alla fönster. Ifjol tokshoppade jag en hel del så därför har jag lagt mig i karantän från allt nätshoppande men... de här var ju på rea... och så söta... Och dessutom tror jag att de blir helt underbara i vardagsrummet... eller sovrummet... *suck*

Bild från Jotex
Blev några plåtburkar också eftersom jag ändå var i farten. De tänkte jag jag kunde fylla med godsaker till jul. Och en skylt. I plåt... Med en jultomte... 

Men om jag säljer duktigt i morgon så täcker det ju faktist beställningen... Och det blev ju inte så dyrt... På riktigt... =)


Ha en bra dag!

Kram,
Hanna - i ett försök att gottgöra och förklara sitt impulsiva handlande och svaga karaktär och dämpa sitt dåliga samvete ;)

2 kommentarer:

  1. Jättefin gardin! Känns traditionellt och juligt! Vad var det för burkar du beställde?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en hjärtformad plåtburk som gick i rött med en jultomte på (samma stil som plåtskylten) =)

      http://www.jotex.fi/jotex/merry-christmas-hjartan-rasia/283104?Ns=RankValue3|1&Nao=0

      Radera